marți, 8 ianuarie 2008

Pretexte...

Pauza...Voita sau nu, e pauza...E prea frig afara sa scot aparatul...La padure e prea "naspa", ca s-a dus zapada aia "misto"...Spatiul ma restrange si oricum nu am backgrounduri "misto" sa improvizez ceva...Mi-ar trebui niste lumini, da' costa, si chiar daca as avea, nu as sti cum sa le folosesc...Maine ma duc prin Bucuresti, iau si aparatu', poate reusesc niste cadre....Sau poate nu...Mai bine il las acasa, ma mai car cu el....Ar merge niste street photography, da' eu stiu?...Ce mai exact?...Mi-ar trebui un tele...Da' e scump, nu am bani acum...Bine, as putea sa fac street si pe wide, da'....E "naspa", ca tre' sa ma aproprii, ma mai iau la cearta cu vreun tampit...Am vazut o locatie "misto" in drum spre casa, as face niste poze, e un drum in padure, promite ceva-ceva...Da' tre' sa ma dau jos din maxi, sa stau dup-aia sa o iau pe jos pana acasa, sau sa dau alti bani la urmatorul maxi...Lasa, ca o sa cobor maine, vad eu, nici nu am aparatu' la mine...Hai poate incerc un macro azi...Nu-i nimic, am o improvizatie, vad eu, dau cu Photoshop dup-aia, are DOF "misto", da-o-ncolo, merge....Mda, n-am nici de macro subiect, pana de inspiratie, va trece...As face un protret, da' alea cum se fac?....Iti trebuie scule, pun pariu...Si lumini...Si niste umbrele....Si un background "misto"....Si viziune...Si chef....Si idei...Lasa, mai bine le admir la altii, ca ei din prima au scos chestii "misto"...Atunci ce fac?...Un IR?...Amaratu' nici WB nu imi face, ca normal, eu trebuie sa ma chinui...Oricum, e iarna, ce atata IR...La vara, mai amanam un "pic"...De cand n-am mai facut un HDR?...Eee, e iarna, il mai amanam si p-asta "putin"...Iau un pahar, pun niste apa, o lamaie, un bec in spate si da-i....Mda, banal, nici nu vreau sa ma gandesc...Pai atunci hai macar sa ne uitam la ce fac altii....Mda, chestii "misto" pe Photo.net...Aaaa, pai aia au scule....Scot singure pozele, gata procesate...Hmmm, inevitabil m-as lasa, la ce vad acolo....Ia sa vedem, pe SoftPedia ce mai e?....Hmmm, nu mare lucru, dar uite ca mai sunt cate unii care stiu....Mah, astia cum stiu?....Whatever, lasa ca imi trece, scoatem noi si ceva "misto"...Mda, pe blog numai balarii...Ia uite, asta nu prea are contrast...Asta e centrata...Asta e prea subexpusa...Nu-mi plac...Le sterg...Eventual schimb si template-ul...O chestie de moral, bineinteles, calitatea ramane aceeasi...Hai mai bine mai criticam o poza....E mai usor, nu trebuie sa ai talent, doar cateva notiuni...Da' da altii se plimba, au si locatii, d-aia scot poze asa bune....Mda, si marmota...

Nu mai am motive...Ce ma fac?...